Lyssna

Servicedeklaration för Näringslivsenheten

Näringslivsenheten omfattar stöd och rådgivning till befintliga och nystartade företag, etableringar samt internationella relationer inklusive EU-information/rådgivning.

Kontaktcenter - en väg in

Öppettider

Måndag–fredag: 8:00–16:30

Vad kan kontaktcenter hjälpa mig med?

Besök oss

Gärdhemsvägen 9 461 83 Trollhättan

Detta kan du förvänta dig av oss

  • Vi är lätta att få kontakt med antingen genom ett personligt besök, per telefon, e-post, brev eller vår hemsida. Vi lovar att du får en första respons direkt samma dag.
  • Du kan alltid räkna med ett trevligt, respektfullt och engagerat bemötande.
  • Våra huvudtjänster innefattar kontaktförmedling inom områdena lokaler och mark för expansion, finansieringslösningar, konsulter inom affärsutveckling, styrelseförstärkning, ägarskiften, innovationsrådgivning, deltagande i olika utvecklingsprojekt samt kontakter med företag, entreprenörer och utvecklingskrafter i Trollhättan.
  • Vi lotsar dig utan oskäligt dröjsmål till rätt person inom Trollhättans Stad och i vårt stora kontaktnät på marknaden. Inom ett dygn har du svar på dina frågor.
  • Vi har tystnadsplikt och du kan med förtroende vända dig till oss med din affärsidé eller dina utvecklings- och expansionsplaner för professionell rådgivning och kontaktförmedling.
  • Dina synpunkter och eventuella klagomål tar vi tacksamt emot.

Detta förväntar vi oss av dig

  • Att du har tänkt igenom din idé eller fråga som du vill delge oss och har med dig eventuellt underlag, som kan snabba upp våra insatser.
  • Att du kommer på avtalad tid.
  • Att du presenterar dina önskemål och behov för oss och gärna informerar oss om du är missnöjd med något.

Lever vi upp till servicedeklarationen?

Vi lovar Dig att göra allt för att hålla våra kvalitetsnivåer och rätta till eventuella fel. Om du inte tycker att vi lyckas vill vi få reda på det.

Tjej som skriver på en tavla, och får massor av idéer

Synpunkter på verksamheten

Har du synpunkter på vår verksamhet, eller tips på hur vi kan bli bättre?

Senast granskad 2021-04-20 av CLASBEN